close

מספק שירות יישום מקוון להנפקת K-ETA וויזה אלקטרונית קוריאנית.

ההבדל בין ויזה לדרכון

על מנת להשתמש במערכת K-ETA יש להתחבר לאינטרנט ולגשת לאתר מערכת K-ETA, למלא טופס בקשה ולהמשיך בתשלום אלקטרוני. במהלך תהליך הבקשה, נדרש מידע כגון דרכון, מידע על כרטיסי טיסה ולינה. כמו כן, יש להזין מידע כגון מטרת הנסיעה, משך השהות הצפוי, ארץ המגורים, סוג העסקה וגיל הפונה. המידע המוזן בתהליך זה משמש כמידע בסיסי הנדרש לבדיקה במחסום ההגירה.יישום מקוון קל - כדי להגיש בקשה ל-K-ETA, כל מה שאתה צריך זה מחשב או סמארטפון עם חיבור לאינטרנט. המועמדים יכולים למלא ולהגיש את טופס הבקשה, מה שחוסך טרחה מיותרת. בעבר, רוב המטיילים נאלצו למלא טופס בקשה וללכת לסניף, דבר שהיה מאוד מסורבל.

אשרת דרכון

אתה יכול להגיש בקשה לשירות K-ETA דרך האינטרנט. זרים יכולים להזין מידע כגון לאום, שם, תאריך לידה ומספר דרכון. בהתבסס על מידע זה, משרד ההגירה יאשר את ה-K-ETA שלך. לאחר השלמת האישור, ניתן להדפיס את שירות האישורים מהאינטרנט. אם אתה מקבל את שירות האישור דרך האינטרנט בצורה זו, תוכל להציג את שירות האישור K-ETA במשרד ההגירה בעת הכניסה לקוריאה.כדי להשתמש במערכת K-ETA, עליך למלא את בקשת ה-K-ETA באופן מקוון, להעלות את המסמכים הנדרשים ולשלם את דמי ההסמכה. ככלל, עמלת האישור היא 10,000 וון, שזה יחסית זול. אפליקציית K-ETA כוללת מידע אישי של הנוסע, מסלול ומידע לינה.התהליך כולו אוטומטי - K-ETA מעובד באופן אלקטרוני, כך שמטיילים לא צריכים לעבור את תהליך עיבוד הצהרות הנסיעה שלהם. בעבר היה מקובל שמטיילים מגיעים לסניף ומגישים דוח, אך כיום ניתן לעבד דברים רבים בהנפקת אינטרנט אחת.התהליך כולו אוטומטי - K-ETA מעובד באופן אלקטרוני, כך שמטיילים לא צריכים לעבור את תהליך עיבוד הצהרות הנסיעה שלהם. בעבר היה מקובל שמטיילים מגיעים לסניף ומגישים דוח, אך כיום ניתן לעבד דברים רבים בהנפקת אינטרנט אחת.

מדינות היעד של k-eta

קוריאה היא מדינה המציעה מגוון של טעמים ומאכלים, וזרים רבים מתאהבים באוכל קוריאני. להלן מוצגים מאכלים ומסעדות קוריאניות מייצגות שזרים חייבים לנסות בביקור בקוריאה.קמחי-ג'ון - קמחי-ג'ון היא פנקייק עשוי מקימצ'י ואבקת פנקייק, והוא פריך ומתובל כמו פיג'ון. המרקם הכללי רך, והקוריאנים נהנים ממנו כחטיף עם אלכוהול.Bulgogi - Bulgogi היא אחת ממנות הבשר המפורסמות ביותר בקוריאה. ניתן להכין אותו באמצעות סוגים שונים של בשר, כגון בשר בקר, חזיר ועוף. בולגוגי מפורסם בטעמו הרך והמלוח מאוד, וטעמו אפילו טוב יותר כשאוכלים אותו עם אורז מבושל.ג'ימדאק - ג'ימדאק הוא מאכל שמאדים על ידי הוספת עוף וירקות שונים לפי טעמכם, ואז מתבלים אותם בממרח פלפל אדום, רוטב סויה וסוכר. הוא מאופיין בטעם מתובל אך קליל ומרקם רך.

טיול בדרום קוריאה

כמו כן, קוריאה היא מדינה עם סוגים רבים של קניות ובידור. באזורים מפורסמים כמו Gangnam, Hongdae ו-Itaewon בסיאול, יש מגוון מסעדות, ברים, מועדונים ומרכזי קניות. בנוסף, קוריאה פיתחה תעשיות תרבותיות כמו K-Pop ודרמות, כך שישנן תוכניות שונות ליהנות מקניונים קשורים, קונצרטים ומפגשי מעריצים.Gyeongbokgung - אחד מהארמונות הייצוגיים של קוריאה, עם ארכיטקטורה יפהפיה וגני ארמון.

תיירות בקוריאה

K-ETA היא מערכת שהופכת את תהליך ההגירה הקוריאנית לחלק ויעיל יותר. באמצעות זה, זרים המבקרים בקוריאה יכולים ליהנות מנסיעה נוחה ובטוחה יותר.

תמונות k-eta

APPLY FOR K-ETA

arrow
arrow
    全站熱搜

    etakrcom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()