close

K-ETA מקרבת את קוריאה.

מדינות היעד של k-eta

K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת אישורי נסיעות אלקטרונית המחייבת זרים להגיש בקשה מקוונת ולקבל אישור לפני הכניסה לקוריאה. זה נכנס לתוקף ב-1 בספטמבר 2021, ועד עכשיו רק בעלי דרכונים ממדינות מסוימות יכלו להגיש בקשה לויזה באינטרנט, אבל K-ETA היא מערכת המאפשרת לכל הזרים להגיש בקשה מקוונת לפני הכניסה למדינה.בנוסף, K-ETA יכולה להפחית משמעותית את זמן ההנפקה ועלות ההנפקה. בעבר, תהליך ההכנה לנסיעה היה מסורבל שכן הוצאת הויזה לקחה הרבה זמן ועלות.

ויזת נסיעה לקוריאה

K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית המופעלת על ידי ממשלת קוריאה. מערכת זו מסייעת לנוסעים להימנע מאי נוחות ועיכובים מיותרים בכך שהיא מאפשרת לזרים לעבור תהליך אימות פשוט לפני הכניסה לארץ. ה-K-ETA הוא דרישה לכל הזרים המתכננים להיכנס לקוריאה, והוא מפשט את ההליך בתחנת ההסגר עם ההגעה.K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית שהוצגה על ידי ממשלת קוריאה. K-ETA עוזרת לנוסעים ממדינות שאינן דורשות ויזה להגיש בקשה ולקבל אישור דרך האינטרנט לפני הכניסה לקוריאה. מערכת זו הוצגה בספטמבר 2021.K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית שהוצגה על ידי ממשלת קוריאה. K-ETA עוזרת לנוסעים ממדינות שאינן דורשות ויזה להגיש בקשה ולקבל אישור דרך האינטרנט לפני הכניסה לקוריאה. מערכת זו הוצגה בספטמבר 2021.K-ETA (קוריאה הרשאת נסיעות אלקטרונית) היא מערכת הרשאות נסיעה אלקטרונית שהוצגה על ידי ממשלת קוריאה. K-ETA עוזרת לנוסעים ממדינות שאינן דורשות ויזה להגיש בקשה ולקבל אישור דרך האינטרנט לפני הכניסה לקוריאה. מערכת זו הוצגה בספטמבר 2021.

גנגנאם

תרבות האוכל של קוריאה פופולרית בקרב זרים בגלל האוכל המגוון והטעים שלה. הפעם, נציג מאכלים ומסעדות שונים בקוריאה.גימבאפ - גימבאפ הוא מזון הנאכל על ידי עטיפת אורז, ירקות שונים ובשר באצות. ניתן להוסיף מגוון מרכיבים כדי להוסיף טעם, והמחיר זול, כך שסטודנטים ומטיילים מרבים לבקר במנה זו.בולגוגי - בולגוגי הוא מאכל שצולים לאחר תיבול בשר בקר ברוטב סויה, סוכר ושום. יש לו טעם מתוק אטרקטיבי ומרקם רך, והוא אחד המאכלים המייצגים ביותר מבין המאכלים הקוריאניים.פאג'ון - פאג'ון הוא פנקייק עשוי בצל ירוק ואבקת פנקייק, ומקובל ליהנות ממנו עם רוטב חריף. המרקם הפריך והרך מושך, והוא אחד המאכלים הקוריאניים הייצוגיים שזרים רבים נהנים לאכול.

ויזת תיירים

נציג פעילויות תרבות ואטרקציות שתוכלו ליהנות מהם בקוריאה.Hanok Village - אזור בו ממוקמים בתים קוריאניים מסורתיים, בו תוכלו לחוות תרבות וארכיטקטורה קוריאנית מסורתית.

סיאול

היתרון העיקרי של K-ETA הוא בכך שהיא יכולה להפחית את זמן ההמתנה ואת העלות. בעבר, לביקור בדרום קוריאה, נגרמו זמן המתנה ועלות במהלך תהליך הוצאת הויזה. עם זאת, מכיוון שאינך חייב לקבל ויזה דרך K-ETA, אתה יכול להתאים את לוח הנסיעה שלך בצורה חופשית יותר ולהפחית את עלויות הנסיעה.

K-ETA עִברִית

APPLY FOR K-ETA

arrow
arrow
    全站熱搜

    etakrcom 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()